Tuesday, 20 September 2011

Dalam Derita Ade Bahagia.. =)

bola, bola, bola,... xkan la aku nk kawin dgn bola kan,... hehehe3... knpe lagu ni ek?? sbnarnya lagu ni selalu je bt aku t'snyum, hepy, n rse bhgia sgt2 skunk ni, dia ckp dia suke lagu ni, aku pon lyan la..hehe.. mmg skunk ni hidup aku tgh serabut, mmg xpernah pon slama ni aku t'fikir hidup aku akn dkhianati seteruk ini, tpi xpe, aku redho je, smua yg b'laku 2 ad hikmah kan.. aku bkn nk cite sal kkecewaan aku kt cni, tpi xpela aku selitkn skit kan,..hehehe3... ttpi dlm keadaan huru hara hidup aku skunk ni, tetibe ade bahagia,.. msti pelik kn, tu semua kuasa ALLAH s.w.t..


to my princess, tq sgt2..=) kamu ibarat 'TORCHLIGHT' sntiasa je menerangi aku wktu aku dlm kegelapan... kamu mmg mmhami aku, blh dkatakan kite se kepale r,..hehehe.. kamu juga yg slalu m'beri kekuatan & smngat utk aku truskan ke hadapan,..kamu pon pernah alami derita yg aku rse skunk ni kan, so xde poblem la aku nk sharing dgn kamu kan,.. aku pon xsngka cmne tetibe je kamu boleh muncul dlm hidup aku ketika aku tgh buntu ni,.. ni semua kuasa Tuhan kan,.. xpela, buat mse skunk ni biar kamu n aku je yg thu kbhgiaan ni,.. aku pon xsuke bsing2, kt luar sana rmai sgt ALIEN2 yg busuk hati dgn kbhgiaan org kan,.. aku hrp dgn khadiran kamu ni aku dpt lupekn semua perkara2 yg aku nk sgt lupekan skunk ni.. kpd putri lampu suluhku, aku hrp kamu slesa dgn aku, aku xmo sdih2 lagi,.. aku nk kamu n aku hepy2 je 4ever... =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...