Thursday, 3 November 2011

MAT ZAN MAT ARIS COACH BARU SKUAD 'PETEH'





MAT ZAN, tidak asing lagi nama beliau di kalangan peminat2 bolasepak Negeri Terengganu kerana beliau la satu2nya jurulatih yang pernah membawa kejayaan Terengganu merangkul Piala Malaysia buat kali pertama pada 2001. Kini setelah sedekad meninggalkan pasukan Terengganu, Mat Zan kembali ke bumi Terengganu untuk berkhidmat kembali melatih pasukan Terengganu bagi musim 2012 setelah jurulatih berpengaruh yang banyak berjasa kepada pasukan Terengganu iaitu Haji IRFAN BAKTI ABU SALIM meninggalkan pasukan Terengganu untuk berhijrah ke pasukan lain,..  Kepada MAT ZAN, Selamat kembali ke bumi Terengganu di ucapkn, kedatangan coach amat di alu-alukan, dan kepada Coach IRFAN, jutaan terima kasih di ucapkn kerana telah banyak membawa kejayaan kepada pasukan Terengganu, jasa coach tidak akan dilupakan,...

Monday, 24 October 2011

Piala Malaysia 2011: Terengganu vs Selangor ( separuh akhir 1 & 2)

(Separuh Akhir 1) Shah Alam , Selangor 18 Oktober 2011
Selangor 0-2 Terengganu








(Separuh Akhir 2) SSINS, Kuala Terengganu 22 Oktober 2011


Terengganu 2-1 Selangor
Agregat, Terengganu 4-1 Selangor


Wednesday, 12 October 2011

Piala Malaysia 2011: Terengganu vs Kelantan (Suku Akhir 1 & 2)


(Suku Akhir 1) Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, 10 Oktober 2011
Terengganu 3-1 Kelantan






Aksi tegang di Kuala Terengganu dengan menyaksikan pengadil perlawanan melayangkn 10kad kuning dan 5kad merah kepada kedua-dua pasukan,.. Perlawanan ini berkesudahan dengan keputusan memihak kepada tuan rumah Terengganu 3-1 Kelantan, perlawanan timbal balik akan diadakan pada 14 oktober 2011, jumaat ini di Stadium Sultan Mohammed Ke-4






(Suku Akhir 2) Stadium Sultan Muhammad ke 4 , 14 Oktober 2011

Kelantan 2-2 Terengganu
Agregat, Terengganu 5-3 Kelantan


Sunday, 9 October 2011

Berita Harian Online | NS, T-Team mampu


Ketiga-tiga jurulatih berpengalaman ini memilih T-team & Negeri Sembilan untuk mara lebih jauh dalam kempen Piala Malaysia kali ini..Wan Jamak Hassan (Kedah), Abdul Rahman Ibrahim (PKNS) dan Razip Ismail (Kuala Lumpur),,.. Manakala dalam masa yang sama jurulatih PKNS & Kuala Lumpur juga mengatakan juara piala fa 2011 (Terengganu)  yang mempunyai barisan pemain yang berkaliber mampu mara ke peringkat seterusnya berdasarkan prestasi semasa mereka yang agak konsisten..

Tuesday, 20 September 2011

Dalam Derita Ade Bahagia.. =)

bola, bola, bola,... xkan la aku nk kawin dgn bola kan,... hehehe3... knpe lagu ni ek?? sbnarnya lagu ni selalu je bt aku t'snyum, hepy, n rse bhgia sgt2 skunk ni, dia ckp dia suke lagu ni, aku pon lyan la..hehe.. mmg skunk ni hidup aku tgh serabut, mmg xpernah pon slama ni aku t'fikir hidup aku akn dkhianati seteruk ini, tpi xpe, aku redho je, smua yg b'laku 2 ad hikmah kan.. aku bkn nk cite sal kkecewaan aku kt cni, tpi xpela aku selitkn skit kan,..hehehe3... ttpi dlm keadaan huru hara hidup aku skunk ni, tetibe ade bahagia,.. msti pelik kn, tu semua kuasa ALLAH s.w.t..


to my princess, tq sgt2..=) kamu ibarat 'TORCHLIGHT' sntiasa je menerangi aku wktu aku dlm kegelapan... kamu mmg mmhami aku, blh dkatakan kite se kepale r,..hehehe.. kamu juga yg slalu m'beri kekuatan & smngat utk aku truskan ke hadapan,..kamu pon pernah alami derita yg aku rse skunk ni kan, so xde poblem la aku nk sharing dgn kamu kan,.. aku pon xsngka cmne tetibe je kamu boleh muncul dlm hidup aku ketika aku tgh buntu ni,.. ni semua kuasa Tuhan kan,.. xpela, buat mse skunk ni biar kamu n aku je yg thu kbhgiaan ni,.. aku pon xsuke bsing2, kt luar sana rmai sgt ALIEN2 yg busuk hati dgn kbhgiaan org kan,.. aku hrp dgn khadiran kamu ni aku dpt lupekn semua perkara2 yg aku nk sgt lupekan skunk ni.. kpd putri lampu suluhku, aku hrp kamu slesa dgn aku, aku xmo sdih2 lagi,.. aku nk kamu n aku hepy2 je 4ever... =)

Wednesday, 7 September 2011

Monday, 15 August 2011

Pasukan Dalam Piala Malaysia 2011

Kumpulan A :

  • Kedah
  • Perak
  • Sabah
  • Johor 
Kumpulan B :
  • TERENGGANU
  • N.Sembilan
  • Pkns
  • Sime Darby

Kumpulan C :
  • Kelantan
  • Johor Fc
  • Felda United
  • Sarawak  
Kumpulan D :
  • Selangor
  • T-TEAM
  • K.Lumpur
  • PDRM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...